lauantai 10. marraskuuta 2012

Sisustuskuumetta

Tänään kävin kaverini kanssa asuntonäyttelyssä katsomassa uutta asuntoa hänelle. Yhden kerrostalon asunnon asunnot oli remontoitu täysin, ja nyt niitä pääsi ostamaan tai vuokraamaan. Kaikki asunnot (okei, ei ne kaksiot, vaan yksiöt) oli tosi ihania, ja hohtivat uutuuttaan. Kaikki oli uusittu, kodinkoneet, kaapistot, kylpyhuone yms. Asunnot menikin tosi hyvin kaupaksi ja kaverini löysi itselleen ihanan yksiön. Valitseminen ei ollut ihan helppoa, talo oli kuitenkin tuttu ja toiseissa oli asunto tietystä kerroksesta. Me oltiin kahden vaiheilla, joko muutamaa neliötä pienempi asunto tai siten vähän isompi. Lopulta kuitenkin päädyimme isompaan. 

Mä oon siitä asunnosta hirveen innoissaan, vaikka eihän se mun tuu olemaankaan. :-D Mä en oo ikinä muuttanut, okei oon kaksi vuotiaana, mutta sitä ei lasketa koska olin niin pieni, etten muista siitä mitään. Mun mielestä on ihanaa osallistua sen asunnon sisustamiseen, en malta odottaa että sinne pääsee käymään ja auttamaan sisustamisessa ! :D

Asuntoesittelyssä oli myös suunnilleen munkin ikäisiä nuoria, alle 18-vuotiaitakin, jotka halusivat vuokrata jonkin asunnon.
Mä en tiedä olisinko mä vielä valmis muuttamaan pois kotoa. En oo muuttamassa vielä ainakaan kahteen vuoteen, mutta sitten kun se aika tulee, niin se varmasti on tosi kivaa, mutta samalla haikeaa,  kun äiti ei ookaan enää huutamassa syömään ja pitää selvitä yksin.

Minkä ikäisenä te aiotte muuttaa/ muutitte pois kotoa?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti