torstai 8. marraskuuta 2012

how did i look in 2012?

Kauheeta miten ihminen oikeasti muuttuu parissa tai muutamassa vuodessa. Mä katsoin mun vanhoja kuvia koneelta pitkästä aikaa ja täytyy kyllä sanoa että mun ulkonäkö on muuttunut hirmuisen paljon! Seiskalla oon välillä näyttänyt ihan nätiltä ja luonnolliselta nuorelta, mutta välillä on ollut kauheita kausia joissa meikki on aivan kauhea ja sitä on ihan liikaa. :D

 Positiivista tässä on se, että ulkonäköni on mennyt mielestäni parempaan suuntaan. Kasvonpiirteetkin on muuttunut niin paljon, ja nyt tuntuu hyvältä että musta tosiaan huomaa että vuosia on tullut lisää. :D Johtuuhan se ehkä siitäkin että ulkonäköön jaksaa panostaa enemmän.

Mä oon pitemmän aikaa miettinyt, että kävisinkö kampaajalla. Mulla on viime kerrasta jäänyt hirveä kammo, en tykännyt lopputuloksesta yhtään! Pitkästä tukasta en haluaisi luopua, muttalatvat kuitenkin on niin huonossa kunnossa. Mulla on kokemusta siitä, että vaikka sanoisin että pituudesta en halua paljoa pois, niin kuitenkin tuloksena on siten montamonta senttiä lyhyempi tukka. Oon kuitenkin tällä hetkellä ihan tyytyväinen mun hiuksiin piituudesta ja mallista puhuttaessa.

Kaikki kuvat on tältä vuodelta:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti