keskiviikko 28. marraskuuta 2012

My tuesday

Eilen mulla oli vapaapäivä koulusta, koska mulla ei ollut mitään koetta. Heräsin jo vähän ennen yhdeksää, sillä en halunnut tuhlata koko päivää sängyn pohjalla maaten. Aamupalaksi leipää, joka on parasta ruisleipää mitä tiiän. :D Vähän jälkeen yhdeksän telkkarista tuli puolen tunnin joogaharjoitus, jonka tein.




Joogan jälkeen päästin lähteä pienelle lenkille. Ulkona oli kylmä!!!
 

Loinaaksi söin currynuudeleita ja vihanneksia. Jälkiruoaksi tein mikrobrownien joka ei onnistunut niin hyvin kuin ennen :-/
Mummulla oli nimipäivät ja tein sille kortin :)
Ilta menikin sitten matikkaa opetellessa... Toivon niiiiin paljon että se koe menee läpi!

2 kommenttia:

  1. Heipsuun! kivakiva blogi, liityin lukijaks (: oks tää mite uus?

    http://rosajamaailmaonsun.blogspot.fi/ <-- mun blogii saa käyä kurkkaileen, jos vaik diggaisit

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon !:) Heinäkuusta asti oon kirjoitellut tätä, ja oon ennenkin kirjoittanut samannimistä blogia tän vuoden tammikuusta asti, mut poistin sen. :)
      Käyn kurkkaan! :-)

      Poista