lauantai 15. syyskuuta 2012

blow me one last kiss vs. only one like you

Musta tuntuu että tästä blogista on tulossa luontokuvablogi! :-D No ei voi mitään! Tänään heräsin jo aikaisin aamulla ja päätin alkaa lukemaan maantietoa. Mulla on mennyt maantiedon testit niin huonosti, enkä oikein ymmärrä siitä aineesta kauheesti, sama juttu fysiikan kanssa. Koeviikko saapuu, mutta minä en oo valmis. Tiistaiksi pitäisi olla luettuna kirja ja tehtynä siitä lukupäiväkirja .. Päivällä kävin kirpparilla ja opiskeltiin kaverin kanssa kirjastolla. Se kyllä meni niin että mää opetin kaverille sen asioita. :D Kotona siivoilin mun huonetta, mun huoneessa on uus matto ja tykkään mun huoneesta nyt kovasti. Oon miettinyt huonepostauksen tekoa, mutta vielä en oo saanut sitä aikaiseksi. Viikonloppu on mennyt kivasti, oon tosi hyvällä tuulella pitkästä aikaa :) Toivottavasti teilläkin on kiva viikonloppu! (:



Oon aina luullut että tuossa lauletaan "only one like you" kunnes tänään sain tietää että se on "blow me one last kiss". Onko oikeesti mahdollista kuulla se noin väärin ! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti