lauantai 4. elokuuta 2012

easy to lose but hard to find

Tiiättekö sen tunteen kun jotakin on hukassa ja sitä ei vaan löydy mistään? Varmasti se on kaikille tuttua! Mä hukkaan asioita melko helposti ja inhoan sitä niin paljon! Nyt mä oon hukannut niinkin tärkeän asian kuin kameran akun. Se oli toissayönä latauksessa ja eilen laitoin sen jonnekkin, olisi kiva tietää minne :D! Oon etsinyt sitä kaikkialta mutta ei se vaan satu tulemaan vastaan. Voi että kun just olisin kameraakin tarvinnut. No todennäköisesti se tulee esiin ihan yllättäen, toivottavasti mahdollisimman pian. :) No mielummin hukasa on akku kuin muistikortti, onhan mulla muistikortilla tuhansia kuvia.
Tänään kävin siskon ja veljen kanssa kirpparikierroksella, käytiin kolmella eri kirpparilla, ja ostin itselleni yhden paidan ja neuletakin. Mietin tänään että miten voisin saada rahaa, ja säästää mahdollista ulkomaanmatkaa varten. Äiti ehdotti, että laittaisin nettiin lastenhoitoilmoituksen. Tuo oli musta hyvä idea, se olisi mulle mieluista hommaa ja rahaakin tienaisi. :) Toivottavasti joku kiinnostuu!

2 kommenttia:

  1. Jep, tuttu tunne. Hukkaan kaikki asiat tosi helposti. Kerran oli just täys muistikortti kateissa ja olin jo melkein menettänyt toivon sen löytymisestä, kunnes onneks löysin sen:-DD

    karoliinannn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi onneksi se aun muistikortti löytyi! :) mä löysin sen akun tänään, ihan yllättäen pöydältä vaikka sieltä olin kattonut monta kertaa :D

      Poista